Frida Ardby

Talent Acquisition Specialist

Frida Ardby har tidigare arbetat inom hotell- och restaurangbranschen i 15 år, varav fem år som mellanledare i Front Office med ansvar för upplärning av nyanställda och gästbemötande. Frida har studerat HR och Organisationspsykologi och har en stor kärlek för en bra arbetsmiljö och onboardingprocesser.

 

I Fridas vardagliga arbete administrerar hon kundportaler, fungerar som kontaktperson för konsulter ute på uppdrag och kartlägger, identifierar och kontaktar intressanta kandidater för att på bästa sätt lösa uppdrag. Hon tycker om den sociala delen av jobbet där hon kan hjälpa både kollegor och konsulter med allt från praktiska frågor till att vara en god lyssnare och uppmärksamma detaljer som kan bidra till en fin arbetsmiljö och ge positiv effekt i vardagen.

 

När Frida inte arbetar går hon gärna på konserter och reser. Hon har som regel att alltid besöka ett museum för att se konst och njuta av kultur och god mat.

Mina kollegor