Hur kommer framtidens kommunikation och marknadsforing att se ut

Vilka roller kommer försvinna? Kommer AI att ersätta oss? Hur ska vi planera för framtiden? Vilka roller är hotade och vilka är ohotade? Vilka är de stora trenderna inom vårt område? Vi vet.

Vi har redan sett en del riktigt intressanta trender och vill därför erbjuder dig som är ledare inom kommunikation och marknadsföring att få en sneak-peek redan nu. Boka ett möte med oss, så berättar vi mer!

Så här gjorde vi för att ta fram rapporten

Under våren presenterade vi rapporten Framtidens Ledarskap.  Rapporten handlar om vad som händer med ledarskapet i framtiden när vi nu går in i den femte industriella revolutionen. Den är framtagen på uppdrag av oss och Jurek tillsammans med konsultbolaget QuattroporteKlicka här om du vill läsa rapporten Framtidens ledarskap (du behöver fylla i ett formulär).

Rapporterna Framtidens Ledarskap och Framtidens kommunikation och marknadsföring har tagits fram med hjälp av:

♦ Big Data 3.5 miljarder webbplatser har analyserats med hjälp av AI

♦ Intervjuer med ledande forskare inom ämnet

♦ Ett 50-tal vetenskapliga rapporter.

Vi träffas gärna och berättar mer om rapporten Framtidens kommunikation & marknadsföring! Hör av dig till Karin Netzell (Stockholm), Jessica Fischer (Malmö), Jenny Folkesson (Göteborg) eller Trine Larsen (Oslo).

Hammer & Hanborg hjälper till med:

❤️ Hyra. När ni behöver extra resurser under en begränsad tid eller med kort varsel kan en hyra av konsult vara lösningen. Läs mer här.

❤️ Rekrytering. Vår syn på rekrytering handlar om att säkerställa att er organisation är kompetenssäkrad för framtiden – på alla nivåer. Läs mer här.

❤️ Interim Management. Våra Interim Executives är handplockade och har olika spetskompetens inom kommunikation, marknadsföring, försäljning eller digitala tjänster. Läs mer här.

❤️ Executive Search. Vi hjälper er att hitta framtidens ledare – med djup branschkunskap, marknadens största nätverk och en strukturerad rekryteringsprocess som säkerställer rätt matchning. Läs mer här.